
Inwestorzy Amazon poza Day prawdopodobnie też będą chcieli usłyszeć więcej szczegółów na temat niedawnego powiązania giganta e-commerce z Lady Gagą, prawdopodobnie jedną z największych i najbardziej bankowych gwiazd w kraju. Obaj rozpoczynają swoją raczkującą kolekcję piękności i startup Haus Laboratories. Jest to umowa, która wydaje się oferować możliwości zarówno dla Haus, jak i AMZN. Dla AMZN udane uruchomienie zapewni mu wiarygodność w świecie luksusowej marki. Dla Hausa jest to globalny zasięg, który może zapewnić tylko Amazon, szczególnie w trakcie corocznej promocji Prime Day. „Wysyłają wiadomość do luksusowych marek, aw szczególności do luksusowego piękna, że Amazon jest rentownym miejscem i nie będzie niszczyć ich marek, ale przyspieszy je”, Will Margaritis, wiceprezes e-commerce i marketingu cyfrowego w Dentsu Aegis Network, powiedział Wall Street Journal.
Url: | http://www.zdrowenoni.pl |
Data dodania: | 2019-08-07 |
Słowa kluczowe: | szczególności, luksusowego, piękna |
Link nie działa/spam ? |